Czarnulka |
Wysłany: Wto 12:04, 09 Paź 2007 Temat postu: Regulamin |
|
Regulamin forum-RPG:
1.O zmianach w regulaminie informować będziemy na forum.
2.Za łamanie regulaminu moderatorzy będą przydzielać punkty ostrzeżenia. Każde złamanie regulaminu to 10% ostrzeżenia. Gdy forumowicz notorycznie będzie łamał regulamin, a poziom ostrzeżenia wzrośnie do 100%, jego konto będzie blokowane bezterminowo.
3.W przypadku odnalezienia wątków naruszających regulamin forum (zwłaszcza zawierających linki do warezów, cracków czy stron porno) prosimy o poinformowanie moderatorów forum lub Administratorów.
4.Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator")
5.Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
6.Zabronione jest tzw. "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi na godzinę o treści "Ok", "Aha", "Popieram" itp. Osoby notorycznie nabijające posty otrzymają od moderatorów ostrzeżenie.
7.Należy unikać animowanych avatarów (obrazków pod loginem), a także animowanych obrazków w podpisach (sygnaturkach) - chyba że animacja jest bardzo dyskretna i nie "kłuje" w oczy.
8.Nie powinno się cytować długiej na dwie strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
9.Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.
10.Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów będą zamykane, a w wybranych przypadkach także przenoszone do Kosza.
11.Wszelkie wątki zawierające dyskusje całkowicie bezsensowne i bezwartościowe, a zakładane w innych działach niż Kosz, będą przenoszone do Kosza.
12.Dział Kosz przeznaczony jest dla dyskusji na tematy dowolne, także zupełnie bezsensowne.
13.Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła.
14.Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli mamy problem to piszemy jak ci np. zablokowali konto "Zablokowali konto.Dlaczego?", a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Tematy w stylu "Co wybrać?" także są omijane przez większość forumowiczów.
15.Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez Administratorów bądź Moderatora.
16.Nie obrażamy innych forumowiczów.
17.Jeśli już koniecznie musimy użyć wulgaryzmu (bo np. zostaliśmy oszukani na aukcji internetowej), niezbędne jest jego "ocenzurowanie" (zamiana kilku liter w środku wyrazu np. na znaczki ***). Osoby nadużywające wulgaryzmów (nawet "ocenzurowanych") będą karane.
18.Na forum panuje ABSOLUTNY zakaz reklamowania serwisów internetowych. Jeżeli ktoś go celowo złamie, np. założy temat: "Moja super stronka" - grozi to banem...
19.Piszemy zgodnie z zasadami ortografii i interpunkcji - Dysekcja? Wklej do Worda! |
|